fredag 8 november 2013

Inte nöjd nu, och inte sen heller

Jag vet att jag kommer att sakna det, så mycket att jag kan gråta när jag tänker på det, men att inte kunna sitta på toa ens 2 minuter utan att har minst en unge hängande i dörrhandtaget kan ibland vara lite stressande.

I går, när tredje sötnosen ryckte i dörren och ropade på mig, satt jag kvar extra länge i ren trots. Jag funderade också på att skrika något passande om att de har ytterligare en förälder som de kan trakassera. Han den där krullhåriga spanjoren som går under namnet "pappa"! Men jag lät bli.

Fast jag kommer att sakna det, när det blir tyst och alla har flyttat hemifrån ...

3 kommentarer:

  1. Fast du kommer att bli jätteglad när de kommer för att hälsa på sin gamla
    slitna mamma.

    SvaraRadera
  2. När den minste flyttar ut så är det nog dags för den äldste att bli pappa så då får du det hett om öronen, tänk när alla 4 skaffar 4 barn var som du ska vara barnvakt åt :-)

    SvaraRadera
  3. ha ha ha vad jag känner igen mig! just att ga pa toa ensam ar ju guld värt

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.