måndag 8 april 2013

Nerver

I morgon börjar skolan. Vi är nervösa. Kanske jag allra mest.

10 kommentarer:

  1. Kommer att gå jätte bra❤Även för Eira med inskolning
    På förskolan 💓 lycka till kramar från mormor!
    Vi hörs imorgon !!

    SvaraRadera
  2. Spännande! Det kommer säkerligen att gå bra, för alla knoddarna och mamman. Många kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Malin, jag behöver träffas, snart!!

      Radera
  3. Men åh vad spännande! Att ni verkligen flyttat till Sverige! Jag tror inte det är sant alltså. Men det är det och det kommer bli så bra. Lycka till! KRAM :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns nästan inte sant än, och jag är inte säker på vad jag känner alls. Men det blir nog bra.

      Radera
  4. Det kommer att gå bra i skolan!!!

    Får jag bli personlig? Du behöver inte svara om du inte vill. Har ni eget boende i Sverige, eller hur bor ni? Har du och din man jobb?

    Lycka till med allt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får du, vi bor hos syrran ett tag och letar boende. Jag jobbar med mitt eget som vanligt och maken jobbar kvar i Spanien ett tag.

      Min äldsta är helt förundrad över att barnen glömmer saker och inte får skäll, att de tycker att han, som alltid har fått skäll för att han har ful skrivstil, skriver fint, de få läxorna ...

      Radera
  5. Hoppas och tror att allt har gått bra. Vad letar ni efter för boende hus lägenhet hyra köpa.. Många frågor :)
    Kram på er alla Petra

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.