torsdag 9 januari 2014

Vår jul


Jag fick en pausdag i dag och har efter promenad, bad, läsning, mejlande och lite småfix alldeles för mycket tid som kunde ägnad åt städning, därav denna jultedogörelse. 

Jag har ju till mitt försvar varken visat bilder från 70-årskalaset eller nyår och det går ju inte för sig. 

Jag börjar med kalaset. Jag önskar att jag fick lägga upp ett videoklipp från den lilla show vi höll för jubilaren, men personen som uppträdde i mankini har förbjudit mig från detta. Ni får hålla till godo med några bilder. 

Fina pappa på bästa festhumör. 

Trots att han fick en hel låda med konsumkassar i present (plus lite annat).


Nästan hela gänget. 


Mycket god mat och många skratt. En fin kväll!! 

Sen bar det av till Värmland för att fira lite mer jul och nyår. 

Sista bilden är på en livrädd Erik som inte alla uppskattade raketerna som den överlycklige storebrodern smällde av i rasande fart. 

Och nu är vi inne på andra dagen i skolan och allt är tillbaka till det normala. 











2 kommentarer:

  1. Attans då... Mankinin hade säkert varit rolig att se ;)

    SvaraRadera
  2. Härligt att få se bilderna. Alltid lika kul! Saknar dock filmen ;-) hade väldigt gärna sett showen med eller utan mankini! :-) även om mankinin säkert var en höjdpunkt! Kramar kusin Nettan

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.