söndag 17 april 2011

Vila

Efter att ha varit ute och ätit middag med tjejerna i fredags går resten av helgen i vilans tecken.

Jag mår sämre och sämre för varje dag känns det som. Jag vaknar på nätterna och mår illa, och har mycket svårt att somna om. När jag sedan går upp på morgonen känner jag mig bakfull på ett riktigt otrevligt sätt, och utan att ens ha gjort mig förtjänt av det. I går höll denna känsla i sig i princip hela dagen och min huvudmåltid bestod därför av knäckemacka med avokado och salt. Sötsaker eller fet mat går inte ens att tänka på.

Nu är det dessutom bara en vecka kvar tills maken flyttar. Som tur är kommer mamma dagen efter, annars hade nog det här blivit väldigt tufft.

Så, nu har jag fått gnälla lite. Det blir nog bättre snart.

6 kommentarer:

  1. Usch va jobbigt. Vi får hoppas att det bara är tillfälligt.

    SvaraRadera
  2. Tack, Helena! Det brukar gå över runt vecka 12 så jag håller tummarna för det.

    SvaraRadera
  3. Tur att det är av en god anledning iaf. Ta hand om dig!

    Bamsekramar

    SvaraRadera
  4. Har ni påsklov nu???Hoppas att allt blir bättre snart..Stärkande kramar i massor!!!!Vi ses snart.



    Puss Kram
    Mamma

    SvaraRadera
  5. Jag åt bara sushi nästan. Kall mat var det enda som fungerade. Sushi och olika kalla soppor, fruktsoppa, nyponsoppa ... Kan du få tag i några tabletter tror du? Jag fick ju Lergigan Comp utskrivet och det räddade mig, utan det hade jag nog inte jobbat alls ... Det blir en tjej då ;-). Närå, jag vet ju hur det är. Jag har ju kräkts 30 veckor med båda. HAHA! Och de är ju en av varje sort.

    SvaraRadera
  6. Malin, ja tur det. Kram.

    Mamma, tur att du kommer.

    Sandra, jag hade nog också älskat sushi just nu men tyvärr är det inte så lätt att få tag på här. Jag hoppas att illamåendet går över om fyra fem veckor, och jag har mått illa med alla så kan bli vad som helst.

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.